The girl inside I like most

Często zapominam o tym, jak bardzo powinnam być wdzięczna i szczęśliwa z powodu tego, co mam

Ostatnio wszystko układa się po mojej myśli (no dobra, może z wyjątkiem tego, że Ed Sheeran zbytnio pospieszył się ze ślubem, przez co na drodze do naszego happily ever after będzie stał jeszcze mały, malutki rozwód...). Zaliczyłam wszystkie przedmioty w 4. semestrze, pracuję już w swoim przyszłym zawodzie, mam dookoła pełno inspirujących i kochających osób, a już wkrótce zamiast w akademiku będę mieszkać w jednym mieszkaniu z przyjaciółką. A moja psychika? Ciągle jestem nieszczęśliwa, w każdej pozytywnej rzeczy na siłę doszukuję się wad, żeby tylko odebrać sobie z niej jakąkolwiek przyjemność, a płakanie w wannie uznaję za rytuał równy samej kąpieli.

Dlatego kiedy dzisiaj przypomniałam sobie o tych zdjęciach i zaczęłam je przeglądać, pomyślałam - basta! Ja ze zdjęć przypomniałam sobie, jak bardzo lubię siebie uśmiechniętą, szczęśliwą i beztroską - i jak bardzo chcę, żeby ta część mnie już nigdy się nie zagubiła. 








Wearing:

Banana socks // Shein vest // Zaful skirt // Stradivarius necklace // CCC sneakers
mini sukienka dla kobiet

7 komentarzy:

  1. Świetne połaczenie. Bradzo fajny look.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie idealnie trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny zestaw!;)

    https://waszwielkidzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ! :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście odrobinę dziewczęco, ale i oczywiście zjawiskowo :) Mądra myśl z tym, żeby patrzeć na to, co mamy zamiast na to, czego nam brakuje, ale nie każdy niestety potrafi to złapać.

    OdpowiedzUsuń

Instagram