Czy Michael Jackson pijał kawę?

... to hasło było jednym z pierwszych, które pojawiły się w mojej wyszukiwarce, gdy próbowałam znaleźć inspirację do tytułu najnowszego wpisu. I o ile Michael Jackson już przy pierwszym zdjęciu (dzięki charakterystycznej militarnej marynarce i białej koszuli) wydaje się pewnie zrozumiały, o tyle kawa może budzić pewne wątpliwości, więc czuję się w obowiązku z wszystkiego wytłumaczyć :-)
Jeśli by wziąć pod uwagę mój poprzedni kolorowy wpis, można wysnuć całkiem trafny wniosek, że lubię, gdy w moim wyglądzie jest czasem coś zabawnego i nieoczywistego. Mniej-więcej od zeszłego roku w swoich codziennych stylówkach regularnie popełniam stylowe "wtrącenia" w postaci kolorowej biżuterii lub... skarpetek w rozmaite wzorki. Kiedy więc kilka tygodni temu dowiedziałam się o marce Banana Socks, nie potrafiłam przejść obok jej cudownej kolorowej oferty obojętnie.

Kolorowe skarpetki Banana Socks to przeurocze i dowcipne urozmaicenie każdej stylizacji. Mają bardzo elastyczną rozmiarówkę i są uniseksowe, więc wpadną w oko zarówno płci pięknej, jak i piękniejszej, co czyni je wręcz idealnym pomysłem na prezent :-) A jeśli nie jesteście pewni, jaki wzorek przypadłby do gustu obdarowywanemu, ultrawygodną opcją są oferowane przez markę karty podarunkowe.

A, no i najważniejsze - sprawdziłam, Michael Jackson nie pijał kawy (ale jestem pewna, że na widok tych uroczych skarpetek bez wahania zmieniłby zdanie :-)). Wolał za to podobno herbatę z miodem i cytryną... Nie brzmi tak ekscytująco jak hektolitry energetyków (ostatnio odkryłam te bez cukru!) i kawy, które ubrana dumnie w swoje nowe skarpetki wypiję podczas najbliższej sesji :)







Wearing:

Banana Socks "Kawka" socks // Reserved jacket // Cropp shirt //  
// Zara jeans // CCC sneakers // Stradivarius jewelry

PS. Coś dziwnego wydarzyło się z kolorami zdjęć, próbowałam je skorygować na tyle ile potrafiłam, wybaczcie!

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, genialne jeansy podobne widziałam w zoio. Ciekawie połączyłaś wszystko, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetki są przepiękne! Owoce to dobry motyw! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ale Ty wyglądasz cudownie .

    OdpowiedzUsuń

Instagram