Never gonna give you up


"Kochanie, zmieniam styl: od teraz będę ubierać się bardziej elegancko i w proste, stonowane kolory" - jakiś czas temu powiedziałam mojemu chłopakowi. Efekty owej metamorfozy możecie obejrzeć poniżej. Do szykownej prostej koszuli dobrałam neutralny T-shirt w pasującym kolorze, gustowne spodnie z lampasem, a całość podkreśliłam delikatną, wysmakowaną biżuterią.

PS. Istnieje prawdopodobieństwo, że winę za wystąpienie tej mutacji ponosi Cyndi Lauper, bo słucham i oglądam jej ostatnio zdecydowanie za dużo. Tak czy inaczej, od dawna miałam ochotę na stylówę z dawką kontrolowanego kiczu, który, po pierwsze, bardzo pasuje mi do aktualnych trendów, a po drugie poprzez kolory i humorystyczne zabarwienie wyraża to, co ostatnio dzieje się u mnie w środku - a dzieje się szczęście!

PS2. Za zdjęcia do dzisiejszego wpisu baaardzo dziękuję Łukaszowi!













Wearing:

Reserved shirt // Sin-say T-shirt // Sin-say trousers // 
Converse sneakers // vintage sunglasses // Reserved earrings

13 komentarzy:

  1. to jest coś bardzo dalekiego od kontrolowanego nawet kiczu, to jest bardzo fajna i dziewczęca wariacja na temat młodzieżowego stylu lat '80 ;)
    pasuje do Ciebie. Może dlatego, że masz podobnie uroczą buzię jak Cyndi Lauper ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja bardzo ładna koszula ostatnio podobny żakiety widziałam na ZOiO. Myślę, że fajnie by mógł zastąpić tą koszulę. Bardzo podoba mi się ten look. Nie da się w nim z pewnością przejść nie zauważoną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie :) Ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenna, ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule w kratę w szafie mam ich pełno. Lubię je nosić wpuszczone w jeansy do trampek. Brawa za te spodnie bo ja bym się nie odważyła ;) I połączenie srebrnej biżuterii ze złotymi oprawkami okularów hmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa koszula i bardzo wyraźna. Podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się połączenie modnej kraty z różowym T-shirtem z nadrukiem ;) Też lubię mocniejszy róż dla akcentu nadanego w stylizacji Ciekawy efekt połączenia żółtego z różem :D Czuje się street fashion na odległość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i pomysłowa kreacja. Kratka w połączeniu z żółtym kolorem daje znakomity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba ta krata. Wręcz idealnie komponuje się z bluzką. Podobną widziałam na sosimply. Uwielbiam róż. Można powiedzieć, że jest to mój ulubiony kolor. Bardzo ciekawie łączysz ze sobą kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak ja dawno do Ciebie nie zaglądałam. Widzę, że muszę nadrobić zaległości, bo u Ciebie nadal ciekawe stylizacje. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalnie :) Nie przepadam za kratką, ale muszę przyznać, że w tym wydaniu prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram