W sylwestra błyszczę jak choinka

W ostatnim czasie jestem zakochana w eklektycznych stylizacjach. Efektem tej fascynacji są  najprawdopodobniej szalone kolaże, które wrzucam ostatnio na mój Instagram, a także zestawy takie jak dzisiejszy. Mix cekinów, koronki i ażurowego motywu z rajstop oparłam na prostej srebrno-czarnej kolorystyce. Dzięki temu dzieje się całkiem sporo, ale całość pozostaje stonowana i elegancka.

Jak podoba Wam się efekt?






Wearing:

H&M top // Magic Box lace bra // second-hand blazer // Cropp skirt // Rosegal boots // H&M earrings

6 komentarzy:

  1. rewelacja! Podobasz mi się w takim wydaniu!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Blezer z second handu ,to najlepiej wydane pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Twój żakiet to rewelacja! Chętnie bym go nosiła Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki strój na sylwestra jest przebojowy według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram