Let it Snow! 🐺


Przez ten rok wiele zmieniło się w moim życiu. Nauczyłam się pić wódkę, gotować zupę z jarmużu i soczewicy i zaczęłam oglądać "Grę o tron" (niestety, jeszcze nie mogę dopisać, że zostałam mistrzem Photoshopa, ale pracuję nad tym). Przede wszystkim jednak znowu zmieniłam się ja. Podobno wizualnie (ostatnie szacunki wskazują, że wyglądam na 18-19 lat, więc wydoroślałam o całe 6!), ale mam wrażenie, że idą za tym kolejne zmiany w psychice. Być może to zasługa jarmużu i soczewicy... albo (czego boję się dodać) wódki. Tak czy inaczej, coraz lepiej uczę się jak brać życie za rogi, przyjmować masę porażek, która mnie spotyka i brać na wątłą klatę tęgie konsekwencje własnych decyzji. 
Jeśli jeszcze do tego zaliczę ten semestr, 2017 będzie jednym z najbardziej owocnych lat mojego długiego 13 20-letniego życia.













Wearing:

Zaful biker vest | Zaful sweater | Reserved jeans | CCC boots | C&A cap 
Reserved belt pack | Sin-say belt | Zaful earrings | no name glasses

4 komentarze:

Instagram