Ubrałam się tylko w czerwoną koronkę

sukienka na wesele

Od kilku dobrych miesięcy nie byłam tak bardzo w dupie - i zarazem tak bardzo w owej dupie szczęśliwa
W dupie, bo znowu zaczęły się studia i prowadzący namiętnie prześcigują się w ilości wymaganego od nas materiału, samodzielnej pracy i sprawozdań, a szczęśliwa, bo w ostatnim czasie mimo masy trudności wszystko ostatecznie dobrze się układa, co więcej, spotykam na swojej drodze fantastyczne osoby. I jeszcze lepiej poznaję świetnych ludzi, których znałam już wcześniej. 

Ta sukienka "chodziła" za mną od dawna. Wymówką umożliwiającą mi jej zamówienie okazało się być... wesele. Bardzo lubię łączyć koronkę ze skórą, dlatego niemal od razu uznałam moją ukochaną ramoneskę za nieodłączny dodatek do niej. Aby jeszcze trochę pobawić się fakturami i wzorami, do całości dobrałam beżowe wiązane baleriny a'la Miu Miu. Moim zdaniem kratka vichy idealnie skomponowała się z koronkowym motywem sukienki. A Wy co sądzicie? :) 
sukienka na wesele

sukienka na wesele

sukienka na wesele

sukienka na wesele
sukienka na wesele

sukienka na wesele

sukienka na wesele

sukienka na wesele

Wearing:

Bershka biker jacket // Zaful dress (I've got an S) // Deezee ballet flats // Medicine earrings // no name sunglasses

13 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Bardzo odważnie dobierasz dodatki, a efekt końcowy prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka już od dawna mi się podoba:) nie jestem przekonana do tych butów ale i tak podoba mi się ta stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz zjawiskowo i tak dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalna stylizacja, a sukienka po prostu śliczna <3 Co do bycia "w dupie" to powiem Ci, że u mnie ostatnio podobnie. Milion obowiązków i za mało czasu :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka robi wrażenie! Raczej nie ubrałabym tych balerin do takiej sukienki (by nie przyćmiewać jej "blasku"), no ale to oczywiście rzecz gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna czerwona sukienka ! obłędna. Ja ją widzę do czarnych szpilek , do baletek do wszystkiego. pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czerwień. Idealna suknia wieczorowa na każdą ważną uroczystość ; )

    OdpowiedzUsuń

Instagram