Sukienka na randkę

     Dzisiejsza stylizacja to szaleństwo wyprzedażowych łupów, a także ognistej czerwieni, na którą postawiłam wybierając zarówno sukienkę, jak i buty. Obie te rzeczy zamówiłam podczas wyprzedaży na stronie Rosegal. Kolczyki kupiłam za to za zawrotną cenę 4 zł w trakcie ostatnich przecen w jednej z sieciówek.  :-) Całość uzupełniłam o delikatny makijaż, który w duecie z odważną sukienką sprawił, że całość nadal nie wygląda zbyt ostro czy wyzywająco.







Wearing:

Rosegal dress // Rosegal pumps // Sinsay earrings // no name clutch

12 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, choć też odważna sukienka ;) Przepięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! stylizacja aż prosi się o cudowne tło z pałacem i czerwonym dywanem. Mega mi się podoba i fajnie że chłopak miał odwagę trochę przypozować bo zdjęcia sa oryginalniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna z Was para i odważna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie razem wyglądacie a Ty masz cudowną sukienkę i bardzo odważny dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo romantyczna sesja. Ślicznie!!! Dużo miłości życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia! Ja ostatnio kupiłam mojemu narzeczonemu piękny zegarek, znalazłam go tutaj http://www.zegarkowy.pl/category/casio-classic-meskie w rewelacyjnej cenie. Pasuje do niego świetnie i idealnie się prezentuje, w każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram