Beach, please!

     
     W tym poście przybywam z pocztówką z wakacji nad morzem :) Dwa tygodnie beztroski,  opalania i odpoczynku od nauki czy... makijażu były mi potrzebne jak powietrze. Nawet poniższe zdjęcia zrobiłyśmy bez grama make-upu i z włosami wysuszonymi przez wiatr

     Koszulę i spódnicę dorwałam na wyprzedaży, a futrzane klapki w regularnej, ale bardzo okazyjnej cenie w jednej z sieciówek. Chciałam, aby look był prosty i elegancki, ale zarazem miał w sobie coś z letniego klimatu. T-shirt z wszytym już gorsetem trochę gubi moją talię, ale za to bardzo podoba mi się minimalistyczna czarno-biała kolorystyka całości. A Wy co sądzicie?








Wearing:

Reserved T-shirt // Pepco skirt // Sinsay fluffy flip flops // F&F bag

9 komentarzy:

  1. fajny look ,ale klapki do mnie w ogole nie przemawiaja ;) kłócą mi sie z letnia aurą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne foteczki. Bardzo podobne klapeczki widziałam w Outlet Center Białystok, chyba po nie sięgnę! Pozdróffki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Instagram