Trzynastego?

Dzisiaj fotki z weekendu - jestem z nich bardzo zadowolona, bo oprócz tego, że udało mi się je zrobić w dość dobrej jakości i scenerii, to był to nad zwyczaj dobry dzień - zupełnie inny od dzisiejszego. Dzisiejszy piątek trzynastego wypadł u mnie na prawdę okropnie, chociaż jakaś superprzesądna nie jestem. Ale nie będę się tu nad sobą użalać, daję zdjęcia:






A jak u Was? Przeżyliście ten dzień? Zwracacie uwagę na takie daty i podchodzicie do nich jakoś inaczej?

Podobne posty

15 komentarze:

  1. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Shoes are really beautiful. I've got terrible friday as well...ughhh okey there are only few houers left to midnight ;)
    plase comment my new post
    xoxo,
    Mercy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek i sweeter świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień jak co dzień :P
    Podoba mi się połączenie sweter-buty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuje.;-)
    Sweterek masz świetny, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka!: )
    Również obserwujemy
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej skąd masz takie cudowne buty i zegarek?! <3
    naprawdę świetne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne buty i zegarek!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś super, podoba mi się Twoj styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ; ))

    http://mood-book.blogspot.com/
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń