The only thing that makes us feel alive // Kraków


Nie wiem, co za tym stoi: wada wzroku czy trzy pary okularów korekcyjnych, które już mam - fakty są takie, że w ostatnim czasie zamarzyły mi się supermodne pilotki-zerówki. ;-) I chociaż na uczelni są zupełnie niepraktyczne, uwielbiam traktować je jako szalony modowy dodatek i eksperymentować, uzupełniając nimi kolejne stylizacje. W końcu od dziecka kocham modę właśnie za to, że pozwala mi się dobrze bawić, przebierać, a nawet wcielać w coraz to nowe postaci i style
Co sądzicie o takich akcesoriach? 


Zdjęcia: MO Fotografia








Wearing:

Shein shirt (find more similar ones: here) || H&M jeans || Shein coat || H&M fake glasses || Zara shoes

13 komentarzy:

  1. Czekamy na zdjęcia z chłopakiem! :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie, że te okulary są Ci za duże przez co zakrywają Twoją piękną buźkę :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, klasycznie, na plus. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, bardzo fajnie połączyłaś najmodniejszy fason koszuli z klasyką. A okularki masz przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bardzo klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako nałogowa nosicielka okularów, muszę cie pochwalić za wybór modnych i świetnych oprawek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pasują Ci te okularki :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram