Ta stylizacja to hardkor - with ZAFUL

 

Zanim zapytacie czy przypadkiem nie było mi zimno, spieszę z wyjaśnieniem - zdjęcia zrobiłam, kiedy jeszcze pogoda była sprzyjająca i szkoda było mi ich tu nie wrzucać, bo przyznam szczerze, że jestem zakochana w tym kombinezonie :D Ponieważ ma bardzo głęboki dekolt, dobrałam do niego modny biały T-shirt, a całość dopełniłam delikatną biżuterią. Bardzo lubię połączenie granatu z czernią, dlatego po raz kolejny postawiłam też na moje ulubione "brzydkie" buty vintage. Jak podoba Wam się efekt?







Wearing:

striped jumpsuit - Zaful
necklace - Zaful
T-shirt - F&F
marble earrings - Zaful
pumps - vintage

8 komentarzy:

  1. Fajny kombinezon, wyglądasz tak dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, zabawnie i uroczo :0
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie są brzydkie - a przynajmniej w tym zestawie, który cały ma klimat trochę vintage, wcale brzydko nie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dlaczego brzydkie? Mi te buty się strasznie podobają, a w tej stylizacji wyglądają niesamowicie :) Dodałabym do niej jeszcze jakieś fajne okulary przeciwsłoneczne na ciepłe i słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny naszyjnik i kombinezon. Mialam kiedys podobne buty.

    OdpowiedzUsuń

Instagram