Sposób na idealna zabawe? Inflatable-Zone!

        
            Co prawda lato dobiegło właśnie końca, ale ja wychodzę z założenia, że na dobrą zabawę zawsze jest pora. Kiedy więc w ostatnim czasie odkryłam stronę Inflatable-Zone, nie mogłam przejść obok niej obojętnie! Jeśli kojarzycie panującą w ostatnim czasie modę na dmuchane wodne zabawki, która w tysiącach zdjęć zalała social media takie jak Instagram, jestem pewna, że jej zawartość również Wam przypadnie do gustu. O co chodzi?

       Firma Inflatable-Zone powstała w 2008 roku i specjalizuje się w produkcji ogromnych nadmuchiwanych przedmiotów takich jak niesamowite zjeżdżalnie, wielkie piłki czy trampoliny. Do ich sztandarowych projektów należy m.in. Bumper Ball, czyli nadmuchiwana kula, która zamienia nas w chodzącą piłkę oraz Zorb Ball, do której możemy wejść i... toczyć się, ile tylko dusza zapragnie ;) Przyznam szczerze, że szczególnie ta druga propozycja podbiła moje serce, bo kojarzy mi się z wakacjami spędzonymi w dzieciństwie we Włoszech, kiedy to w długie letnie wieczory obserwowaliśmy niesamowite akrobacje osób znajdujących się w identycznych kulach. Zamarzyłam wtedy, że pewnego dnia sama będę mogła pobawić się w ten niezwykły sposób i myślałam, że owo pobożne życzenie raczej nigdy się nie spełni - naturalnie, dopóty, dopóki nie natrafiłam na Inflatable-Zone!

            Produktem, który totalnie zauroczył mnie w ofercie sklepu był nadmuchiwany basen, który z powodzeniem może zastąpić tradycyjną (i mega kosztowną!) przydomową wersję (znajdziecie go w kategorii inflatable swimming pools). Patrząc na zdjęcia zamieszczone na stronie producenta chyba mam już pomysł na przyszłoroczne wakacje i z przyjemnością zaopatrzę się w to cudo już dziś, oszczędzając trochę przy zakupie poza sezonem :) Instalacja takiego basenu jest bajecznie prosta - wystarczy nam do tego odpowiednia pompka i wąż ogrodowy, który wypełni nadmuchany już basen wodą. Dzięki temu, że cała zabawka nie jest ciężka, możemy zabrać ją ze sobą na wakacyjny wyjazd i cieszyć się kąpielą gdziekolwiek jesteśmy. Dodatkowo możemy sami ustalić wymiary zamawianego basenu tak, by idealnie pasował do powierzchni naszego ogrodu czy działkowego ogródka.



Okrągły basen 8x8 m - sprawdźcie kategorię inflatable swimming pools
             
              Jeśli już mowa o przydomowych basenach, fajną opcją są też ogromne nadmuchiwane zjeżdżalnie wodne połączone z niecką służącą do kąpieli (szukajcie ich pod hasłem big inflatable slides). Zabawa jak w parku wodnym w naszym własnym ogrodzie! Tylko wyobraźcie sobie te miny sąsiadów :D Czy istnieje lepsza metoda na upały? Dzieciaki będą zachwycone, a dzięki temu, że zjeżdżalnia jest niesamowicie łatwa w przenoszeniu i utrzymaniu, możemy równie dobrze postawić ją na plaży i z każdej strony zbierać zachwycone czy zazdrosne spojrzenia :D Jeśli pragniecie większej dawki adrenaliny, możecie sami dobrać wielkość i długość zjeżdżalni, a Inflatable-Zone wykona taki egzemplarz specjalnie dla Was.



Zjeżdżalnia wodna 8x4x4 m - sprawdźcie kategorię big inflatable slides


           Na co dzień marka uszczęśliwia tysiące klientów z USA, Europy, Kanady, Australii i mnóstwa innych zakątków świata. Nieustannie dba o zapewnianie im najwyższej jakości i całej gamy udogodnień, oferując m.in. personalizację produktów - od możliwości umieszczenia na produkcie naszego własnego loga przez realizację osobistych projektów aż po skrupulatne dopasowanie rozmiaru czy kształtu zabawki do naszych potrzeb.
Check out their amazing website!

Podobne posty

1 komentarze:

  1. Podoba nam się ten pomysł!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń