Shake well before use

 
Czy każda kobieta marzy o księciu z bajki, który pewnego dnia przybędzie do niej na białym koniu i na zawsze przemieni jej życie w wieczną arkadię? Niekoniecznie. Ja na przykład utożsamiam się z... lakierem do włosów. Wstrząśnij przed użyciem - bo czy istnieje lepsza instrukcja, którą mogłybyśmy podać facetom? :-)
Dzisiaj przychodzę do Was z prostym, codziennym lookiem z moimi ulubionymi spodniami w roli głównej. T-shirt z napisem uzupełniłam o kwieciste kimono, top z ozdobnymi paskami, dusik i kolorowe balerinki.





 

Wearing: Reserved T-shirt | second-hand kimono | second-hand jeans | Dresslink strap bra | DIY jewelry

Podobne posty

13 komentarze:

  1. Bardzo fajna, oryginalna całość!
    Wyglądasz młodzieżowo, świeżo, dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  2. a okulary gdzie nabyłaś? zaimponowały mi swoim designem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolczyki i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolczyki i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca narzutka i świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważne, ale umiejętne łączenie kolorów, bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa myśl - wstrząśnij przed użyciem. I jak to zinterpretować teraz? :D
    Stylizacja w iście letnim stylu. Aczkolwiek zmieniłbym butki :P

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta stylizacja:) wyglądasz świetnie
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń