Sleeping in my car

Uwaga, zaopatrzcie się w koc i ciepłą herbatę, szykuje się spora dawka zdjęć w sandałach i koszulce bez rękawów! ;-) Zapraszam Was na ostatni post z cyklu powrotów do wakacji. Dzisiejsza propozycja to opcja bardzo przyjazna dla portfela - cały zestaw kosztował mnie bowiem około 50 zł (spodnie i sandały upolowałam na ubiegłej wyprzedaży). Stylizacja jest utrzymana w prostym, surowym charakterze. Czarną bokserkę zestawiłam z a'la zamszowymi i mocno trendowymi spodniami typu culotte. Do tego bransoletka-dusik, opaska-warkocz, resztka złotego tatuażu i obowiązkowo - okulary przeciwsłoneczne. Ależ za nimi tęsknię! :(

culottes H&M | sandały CCC | opaska Rossman | okulary Biedronka

Do następnego! Obiecuję, że już niedługo - wreszcie wrócił do mnie z serwisu laptop, więc jestem już cała Wasza :) Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Jak się patrzy na te Twoje zdjęcia, to baaaardzo tęskni się za latem!
    Oj, bardzo!

    Pięknie wyglądałaś tym latem :)

    Świetne spodnie - bardzo dobre znalazłaś dla nich towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się spodnie ale miejsce jest ładne

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tak piękna dziewczęcą urodę, że najlepiej wyglądasz w prostych, minimalistycznych zestawach jak ten!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie mają super kolor i idealnie na tobie leżą:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie fenomenalne! <3
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi żaden koc niepotrzebny, bo mam już wiosnę, więc i stylizacje stały się aktualne. Nie ma chyba takiej, która byłaby najlepsza, wszystkie są na równie świetnym poziomie. Wakacje już wkrótce powrócą :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram