Moja kolekcja... zegarków cz.1

Jakiś czas temu robiłam porządki w szufladach i znalazłam pudełko zegarków, które uzbierały mi się w ostatnim czasie i całkowicie o nich zapomniałam. Po przeliczeniu okazało się, że jest ich dwadzieścia! Z powodu tego, że udało mi się zaprezentować na blogu tylko kilka z nich, postanowiłam opublikować ich zdjęcia. Dzisiaj część pierwsza. Godzinami podawanymi przez wskazówki się nie przejmujcie, wiele z moich czasomierzy nie działa, a ja, może to trochę dziwne, ale nie mam serca zmieniać godziny, w których ich mechaniczne serca zatrzymały się. ;) Poza tym, do czego jest mi się ciężko przyznać, mimo usilnych chęci, nadal nie potrafię sprawnie odczytać godziny ze wskazówek większości z nich :D
1. Biały zegarek z Marilyn Monroe. Kupiłyśmy go razem z mamą na osiedlowym bazarku i od tej pory noszę go zarówno ja, jak i ona.
2. Biały komunijny 'zwyklaczek'. Prezent od mamy chrzestnej z okazji Komunii, dobre 7 lat temu... Przypomniałam sobie o nim i od tej pory jest nieodłącznym towarzyszem prawie każdej marynarskiej stylizacji.
 3.Nieco zabawny czarny z uroczym kaczorkiem...
4,5,6. Nie mogło zabraknąć również dżeli łoczy :D Jeden z nich to prezent, a drugi kupiłam w swoim miasteczku razem z wymienną gumką.
7. Nieco klasyczny model, ale o ciekawej geometrycznej formie i kolorystyce. Tegoroczny prezent urodzinowy :)
8. Bardzo prosty, męski zegarek. Była własność taty ;)
9. Czerwony z motywem The Simpsons - pamiątka z wyprawy do cioci mieszkającej we Włoszech 10 lat temu. Nadal go uwielbiam!

PS. Jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie, ale nie martwcie się, wpisy na blogu będą pojawiać się automatycznie, a ja na pewno nadrobię komentarzowe zaległości!
W następnym wpisie kolejna porcja zdjęć mojej kolekcji zegarków. Może któryś z nich spodobał się Wam albo chcielibyście jakiś zobaczyć w kolejnym zestawie? Zapraszam do dyskusji!

38 komentarzy:

  1. Genialny ostatni z simpsonami:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszcze, ostatnio mam jakas obsesje i przygarnelabym wszystkie mozliwe zegarki, marzy mi sie jakis zloty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i liczę na rewanż . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie cudne a najbardziej ostatni. ;-)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Orany :O Ja mam dwa zegarki, jeden a'la bransoletka dostałam pod choinke a drugi to taki jak twój z numerem dwa, też z komuni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne <3 , zazdroszczę takiej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love these watches! Too cute!

    ariarhapsody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudne :D the simpsons <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierwszy genialny! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 i 7 :) moi faworyci :)


    Jeśli miałabyś ochotę moja koleżanka przy pomocy mojego bloga robi wyprzedaż szafową :)
    ZAPRASZAM
    http://litaudrey.blogspot.com/2012/06/wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te zzegarki.
    Ten z Marylin !! <3
    zakochałam się w nim
    Zazdroszczę ci kolekcji.
    Ja mam może dwa.. albo trzy :D


    zapraszam
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaa ja taki sam dostałam na Komunię jak twój nr.2, z tym że w moim sekundnikiem była schematyczna myszka, która poruszała się wzdłuż brzegu tarczy, a na środku namalowany był kot xD Ach szkoda że go wyrzuciłam gdy się zepsuł, teraz żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie mam ani jednego hehe :)

    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, ale wspaniała kolekcja zegarków! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Monroe absolutnie i definitywnie najlepsza, acz ten geometryczny też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zegarki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się bardzo spodobała 7. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zegarki :) ja mam dwa w dobrym stanie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej chyba podoba mi sie ten z monroe

    a tak wgl niedawno zaczęłam prowadzić nowego bloga z opowiadaniem http://closedindreams.blogspot.com/ byłoby mi miło gdybyś zajrzała i wyraziła swoją opinię na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zegarki, a ja w swojej kolekcji posiadam tylko jeden ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem pokaźna kolekcja
    zapraszam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!
    I just found your blog!
    I love it!

    I made a blog a couple of months ago too!!
    I would really appreciate it if you could check it out and follow if you like it!
    Thank you!!!

    http://newfashionorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ci zazdroszczę tej kolekcjiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaźna kolekcja :)
    + Robie takie małe porządki na blogu i mam pytanie : Czy jesteś obserwatorką mojego bloga ? Odpowiedz u mnie na blogu w komentardzy lub na gg : 43318514 , z góry dziekuje :*
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog! zapraszam do mnie. www.la-beaute-feminine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupa śmiechu. Biały komunijny mam taki sam i też z komunii:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie zegarki mi się podobają ♥ obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. no troszkę ich jest :D pierwszy cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. hi sweety (: Sorry for the late response.. and yeah thanks a bunch for stopping by.. followed you back !

    OdpowiedzUsuń
  30. oo zazdroszcze takiej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zegarek z Marilyn Monroe <3 śliczny. ile dałaś za niego?
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten z kaczka jest swietny hhehhehe



    zapraszam do obserwowania:)
    http://anniewayfashion.blogspot.com/
    to dla mnie duzo znaczy:*

    OdpowiedzUsuń

Instagram