Zdjecia...

Dzisiaj nie będzie stylizacji. Postanowiłam dodać trochę zdjęć, które uzbierały się w ostatnim czasie i którymi chciałabym się z Wami podzielić. Zapraszam do obejrzenia.

Zakup, który mogliście widzieć w tej stylizacji. Pierścionek krzyż zakupiony podczas wyprzedaży w  Hous'ie.


Własnoręcznie uszyta miętowa muszka, ze specjalnie uwydatnionymi przeszyciami. Według mnie to nadają jej one nieco innego i bardziej 'młodzieżowego' klimatu.


Tu kilka zdjęć zrobionych z ukochaną kotką, która przyszła do mnie, kiedy skończyłam malować paznokcie na wzór 'galaxy'.


Fotki cyknięte podczas tworzenia kołnierzyka galaxy.
Moje serce, kundelek Kovu. Przez jakiś czas musiał nosić na łapie gips, z czego nie był specjalnie zadowolony. Cały czas był strasznie smutny, na szczęście teraz jego noga jest już 'wolna', a humor powrócił :D

Kiedy przyszła do mnie paczka, zaczęłam bawić się nalepkami na niej zamieszczonymi i powstał takowy jednorazowy 'pierścionek':


Zdjęcia jednego z moich pierwszych DIY, własnoręcznie malowanych butów. Przerobiłam je na wzór flagi Ameryki, jak efekty? :)






Tutaj urywek jednej ze stylizacji, które nie zostały 'obcykane' na bloga. Składała się z legginsów z flagą z New Yorkera, białego topu i dżinsowej kurtki. Na zdjęciu możecie też zobaczyć zegarek marki BOY LONDON, który niedawno udało mi się zakupić.

Top z etno wzorami z bazarku:


 Przegenialny zegarek ze zdjęciem pana, którego jeszcze nie udało mi się odszyfrować.


Na koniec dodaję piosenkę, w której jestem ostatnimi czasy zasłuchana jak w transie:
Trzymajcie się ciepło! ;)

12 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się paznokcie galaxy i zastanawiam się jak je zrobiłaś :)
    a buty z flagą rewelacja, jakbyś nie napisała, że sama je malowałaś to nie domyśliłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie <3
    też obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek z krzyżem i paznokcie <3
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wiele się tu dzieje : ) będę zaglądać ;)


    jaki talent z Ciebie :D tyle rzeczy własnoręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki kiciuś:) kolnierzyk i pierścionek z krzyżem fajnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  6. the cat is so cute! Thanks for following me and I followed you back:)

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo fajnych rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful ring and i love your shoes :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pierścionek i zegarek! ;)
    A o psiaku i kotce już nie wspomnę - uwielbiam już :) <3
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy robisz.
    Przychodzę do Ciebie prosto z forum na Modnej polce,
    zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam
    Jessica
    jessicabanach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram